Kundu Otel İş İlanları Eleman Alımı Personel Arayan Oteller İş Başvurusu

Kundu otel iş ilanları elaman alımı vasıflı vasıfsız bay bayan personel arayan oteller iş başvurusu formu, 2020 yılı güncel maaşları ücretleri servis lojman ssk agi dahil en iyi çalışılınabilecek oteller tatil köyleri pansiyonlar listesi.


2020 yaz ve kış sezonu önbüro resepsiyon rezervasyon satış pazarlama kat hizmetleri housekeeping çamaşırhane meydancı restaurant garson komi yeme içme mutfak animasyon eğlence misafir ilişkileri mini club güvenlik teknik servis aşçı bulaşıkçı steaward şöför ve diğer departmanlarında çalışacak ve hemen işbaşı yapabilecek acil eleman alımı yapılacaktır.

Kundu eleman personel arayan otellerde işe girmek için başvuru online yapılıyor, hemen aşağıya hakkınızda ( iş tecrübesi eğitim vs ) kısa bir bilgi içeren ve hangi departmanda çalışmak istediğinizi belirten bir yazı yazıp gönderiniz.

Kundu bölgesinde çalışmak için en iyi oteller listesi;


https://www.otelisilanlari.net



Mardan Palace Hotel Topkapi Palace Hotel IC Hotels Green Palace Wow Kremlin Palace Kervansaray Kundu Venezia Palace Deluxe Resort Titanic Beach Resort de Luxe Lares Park Hotel Limak Lara de Luxe Hotel Lara Kapris Hotel Sheerwood Breezes Resort Hotel Royal Wings Hotel Saturn Palace Hotel Delphine Palace Hotel Baia Lara Hotel Barut Hotels Lara Resort SPA Fame Residence Hotel Delphine Imperial Hotel Aska Lara Resort Delphin Botanik Exclusive Resort Trendy Lara Hotel Adalya Elite Hotel Wind of Lara Hotel Concorde Resort Spa Hotel Miracle Resort Delphin Diva Premiere Liberty Lara Beach Hotel Larespark Hotel Rixos Lares Royal Seginus Hotel

Yorumlar

  1. Kundu laraotellerdecalismakistiyom

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Komi olarak çalışmak istiyorum servis restorant bölümü

      Sil
    2. Yaşım 19 usta yardımcısıyim daha önce mutfaktada çalıştım 4 senedir bu işin içindeyim sizin içinde Uygun olursa sizinle çalışmayi çok isterim ayrica mutluluk duyarım

      Sil
  2. Çalışmak hkdacalismakistiyom

    YanıtlaSil
  3. Eminetekinalplarakundu otellerinde hk calismakistiyom

    YanıtlaSil
  4. Nevzat akın otelinizde çalışmak isterim komi veya garson luk dalında 5 yıllık deneyimliyim acil işe ihtiyacım var lütfen 05527089489

    YanıtlaSil
  5. Karıkoca iş arıyoruz. Beden eğitimi öğretmeniyim aynı zamanda uzman fitnes antrenörüyüm. Housekeeping departmanında da çalıştım.

    YanıtlaSil
  6. Karı koca iş arıyoruz.yabanci dilimiz Rusça"çok iyi"benim SEÇ belge var,yolcu ve yük mevcuttur. GSM 05383211211 ve 05523444575

    YanıtlaSil
  7. İş arıyorum 26 yasındayım bu işle ilgili pek tecrubem yok genellıkle fabrıka tarzı yerlerde calıstım İlkögretim mezunuyum 3 4 adet Sertifikam var Gastoromi Pasta ve fırıncılık kalfa aşcılık ama tecrubem yoktur 546 207 0295

    YanıtlaSil
  8. Şule Ayaz iş arıyom çalıştığım yerler ev yemekleri köfteci Yusuf ta ızgara salata bölümü çamaşırhane istedim bölüm gözleme yada bulaşık hane olabilir

    YanıtlaSil
  9. Lise turizm mezunuyum otellerde calismak istiyorum

    YanıtlaSil
  10. Ban turizim Hotelde çalışmak istiyorum garison ölarok

    YanıtlaSil
  11. Bar garsonuyum 2 sene bu işi yaptım 5392033932

    YanıtlaSil
  12. Ben ferhat acil işe ihtiyacım var bana farketmez her işi yaparım bulaşık temizlik garsonluk bar ne olursa 20 yaşındayım 05348731173

    YanıtlaSil
  13. Merhaba üniforma veya çamaşırhane işi ariyorum

    YanıtlaSil
  14. Lara Güzeloba da oturuyorum silahsız özel güvenlik kartım var bu yaz Ramada resort Lara da çalıştım sezon bittgi için çıkarttılar is arıyorum tel 05376616649

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Otel İş Pozisyonları Departmanları Otelde Çalışılacak Bölümler

Manavgat Otel İş İlanları Eleman Alımı Personel Arayan Oteller İş Başvurusu